Известие

Collapse
No announcement yet.

Избор при покупка на 156 - дизел или бензин?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    аз си мисля че човека ако прочете тая тема изцяло въобще ще се откаже от марката
    Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
    Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

    Comment


    • #77
      Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
      Оплюха ме много в една друга тема 156 срещу 166 щото казах че онова голямо нещо е голямо грозно. Сега рискувам да ме оплюят отново НО дизела е за камиони. Не бих си купил бензинов джип, както и дизелов автомобил. Дизелово ферари НЯМА. Да, дизела е малко по икономичен, бензина е малко по чуплив НО бензина е много по евтин за поддръжка и ремонт, когато говорим за автомобил на старо, по евтино се ремонтира , значително по надежден. Знам че веднага ще ми скочат относно мощността и вървежа, НО нека сравняваме стоков бензин със стоков дизел а не стоков дизел срещу модифициран/чипосан/ дизел. Дизела просто е мъртвец спряма бензина за същата кубатура. Освен това много е модерно да се сравнява турбо дизел срещу атмосферен бензин. Ами нека сравняваме 2,0 турбо срещу 1,9 дизел туурбо или дори 2,4 турбо дизел. дизела няма шанс....
      точно така е според мен, представете си кралицата на Англия във тракащ дизелов РОЛС
      A.Р.33 vl 1.4 2карба 90г. Няма я вече!

      Comment


      • #78
        Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
        До сега нямам едно завъртане на стартер и колата да не запали от първия път, било то зима или лято.
        Миналата зима, в дебелия студ, всичките служебни пикапчета, 2 годишни, Фиат ЖТД не запалиха заради замръзнала нафта, само скъпа нафта... Мне и не! Виж - бензиновите трябваше да свършат работата и на дизеловите. Говори ми ...

        Comment


        • #79
          Офф какво да кажа и аз мразя да ми трака...и аз мразя да чакам 10км докато се стопля...
          Но мразя и това да ми клати обороти че и да гасне по някога, мразя и 15 на 100...
          Абе и двете си имат + и - иначе ако се знаеше кое е по добро отдавна щеше да се прадава само то...
          156 2.4JTD 136+ PS

          Comment


          • #80
            един от големите плюсове на дизела е,че подлежи на ремапи...... и след това стават чудеса......
            156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
            147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
            159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

            Comment


            • #81
              Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
              Миналата зима, в дебелия студ, всичките служебни пикапчета, 2 годишни, Фиат ЖТД не запалиха заради замръзнала нафта, само скъпа нафта... Мне и не! Виж - бензиновите трябваше да свършат работата и на дизеловите. Говори ми ...
              Баш в дебелия студ... 2 дизелови Алфи, ей тия от подписа ми си палеха съвсем културно.
              С нафта от Екото на България, там е само един вид.
              Welcome to the real world

              Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

              Comment


              • #82
                Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                един от големите плюсове на дизела е,че подлежи на ремапи...... и след това стават чудеса......
                Някой май си е оправил маркуча на турбото?...

                По темата..., карал съм доста бензинови коли, напоследък покарах и няколко дизела...
                Извода поне за мен - за всекидневна кола и такава дето трябва да ти върши работа - дизела. Пък и с някое жокерче (както каза колегата по-горе) си става много приятен за каране.
                За кеф - бензина, ама не по малко от 2,5л.
                2,0 ТС ме кефеше единствено в 145КуВе.
                Относно подръжката, мисля че малко от нас са си купили колата от магазина на 0км. Голямо значение има късмета...
                Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                Comment


                • #83
                  аз Наското взех 1.9 JTD избрах го пред 2.4 защото поддочух че заради по-големия двигател и по-тежак а окачването почти същото 2.4 имат по-голям проблем с това. От разхода съм си мн доволен.. смесен кам 6.5 градско над 8 не може. и само изванградско пада много 4.8 - 5. абе общо взето няма промяна очевидна от това което пише в книгата. като обслужване бяха ме наплашили с безбожни цени ама не било така .. ремак дайко,ролки дайко 2-те.. пистов ремак,два горни носача,термостат,горивен,въздушен,маслен,купе филтри.масло Лики Моли и това само за 380 лв части !!! абе едно обслужване найстина може да излезне 300 лв с труда по двигателя...1.9 е мн динамично при 2200-2500 оборота. караш си с 140 на 5-та стъпваш му и си прави 170-180 без мн зор. кво ти трябва повече ако ще се състезава колата за него е 3,2 бензин V6 ако пак ли иска икономия 1.9 JTD
                  Alfa Romeo 156 1.9 JTD

                  Comment


                  • #84
                    Моята статистика по поддръжката на ТС и ТД е следната:

                    Дизел: 60к км. за 3 години съм сменил
                    1 турбо;
                    ел.-мех датчик на помпата, който оригинален е 500 лв. - 2 пъти;
                    Отваряне на двг.: 1 път.
                    Разход градско: Ако не тече нафта отникъде 8.

                    Бензин: 20 к км с 1.8 ТС ЦФ2
                    60 к км с 1.8 ТС ЦФ3 на газ!
                    Поддръжка: масла, филтри, ангренажни ремъци, зачистване на капака на двг от време на време.
                    Разход градско: Бенз. 10,2л. (засичан многократно) Газ 12-14 (засичан всеки път пълно-пълно).

                    В момента 156 е на 122 500 км. с оригиналните свещи, дебитомер, ламбди, катализатори.

                    За следваща моторизация мисля да не е нито дизел, нито газ а 1.4 Турбо-бенз.
                    Карам 90% на градско и дизел не ща, много трака на празен ход. Чувам другите коли до мен по кръстовищата и ме дразни, а какво остава моят двг да ми боботи така. И Марея-та беше добре обезшумена, не мерси.
                    2014: Deutschland über alles

                    Comment


                    • #85
                      156/2.4JTD! Това е колата!!
                      Допреди 2 дена мнението ми за дизелите беше доста негативно,но един колега/той си знае кой е ВР....ВВ/ ,ми показа за какво става на въпрос:"Кон,боб яде ли и магаре-стока ли е?!"
                      Alfa Romeo 159 1.9JTDm 16v 150 07г.
                      Alfa Romeo 147 1.6TS 16v 120 01г.

                      Alfa Romeo 145 1.4TS JUNIOR 16v 103 98г.-ex.
                      Aifa Romeo 156 1.8TS 16v 144 99г. ех.

                      Comment


                      • #86
                        Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                        Миналата зима, в дебелия студ, всичките служебни пикапчета, 2 годишни, Фиат ЖТД не запалиха заради замръзнала нафта, само скъпа нафта... Мне и не! Виж - бензиновите трябваше да свършат работата и на дизеловите. Говори ми ...
                        Май ми се струва, че тук ключовата дума е служебни.......
                        И на мен до сега нафта не ми е замръзвала..... имам си датчик и като ми светне лампичката, че имам водичка във филтърчето, повече на тази бензиностанция не стъпвам.......
                        А на бензиновата ми кола ми е замръзвал бензина в движение на няколко пъти........
                        И като цяло що ми се струва, че има 2 вда калкулатори, дизеови и бензинови.........
                        Ми тя мойта гори 4/100
                        sigpic
                        Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                        156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                        147 JTDm 140-Малката манекенка
                        GT- JTDm 150

                        Comment


                        • #87
                          Най-добрия избор е или чисто НОВ дизел или голям бензинов матор

                          Или ще си караш икономично или ще си правиш кефа как си пише в дебелите книги....

                          А относно карането на газ и проблемите...Аз докато караХ на газ нямах НИКАКВИ проблеми с газовия инжекцион....Само сменях филтри и пълнех газ....Факт е, обаче че инвестирах в сравнително скъп Газов инжекцион, точно за да не стане "евтиното излиза скъпо"... И наистина си заслужаваше парите

                          От 3 месеца съм демонтирал изцяло газта, но това по-скоро от мой собствен каприз, а не поради някакви проблеми с нея

                          Извода...Бензина си е бензин
                          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                          FIAT Coupe 16VT
                          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                          Comment


                          • #88
                            Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                            Най-добрия избор е или чисто НОВ дизел или голям бензинов матор

                            Или ще си караш икономично или ще си правиш кефа как си пише в дебелите книги....

                            .....
                            Да, че не мога да си правя кефа с голям дизелов мотор, стил някое В12 ТДИ, примерно
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Comment


                            • #89
                              Колеги темата не стана ли пак бензин vs. дизел.Имам чувството, че момчето инициирало темата нарочно я кръсти така за да се почне пак големият спор само, че под друго заглавие още още
                              Бивша:156 2.4 JTD-140 Distinctive
                              Настояща: Opel Vectra Caravan 1.9 CDTI- 150 h.p.живички мъркат.

                              Comment


                              • #90
                                Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                                Най-добрия избор е или чисто НОВ .............
                                Това е ключа - НОВ, пък било то бенц или дизел.
                                Все ще изкара 100 000км без сериозни драми.

                                А аз със сегашното ми каране - мин 10 години докато ги навъртя

                                Comment

                                Working...
                                X